من هم محارب هستم

spinooza من هم محارب هستم، چون همچون برادران دربندم، ولایت مطلقه را قبول ندارم و آن را شرک و بت پرستی میدانم من هم محارب هستم، چون برای براندازی ولایت مطلقه فقیه میجنگم. و قلم سلاح من در این نبرد است من هم محارب هستم، چون برای حقوق انسانی و شهروندی خود، دربرابر نظام ضد انسانی شما میجنگم من هم محارب هستم، چون برای خون خواهی برادران و خواهران شهیدم، قیام کرده ام، و تا به ثمر نشستن راهی که برایش جانشان را داده اند، از پای نخواهم نشست

۱ دیدگاه

دسته Uncategorized

1 پاسخ به “من هم محارب هستم

  1. این سایت داره محبوبترین های مردم جهان رو انتخاب می کنه موسوی تا این لحظه در میان سیاسیون نفر ۲۱:
    http://www.whopopular.com/Leaders-Politicians
    دوباره همه با هم به میر حسین موسوی رای بدهیم .برای این کار اول روی عکس منتخبتون کلیک کنید و سپس در صفحه اختصاصی فرد مورد نظر روی کلمه vote کلیک کرده و سایر مراحل را انجام دهید .رای ما بازهم موسوی

پاسخی بگذارید

